Burcuakts ayni benim kız.bizimki de 2 aylık olcak 29 temmuz doğumlu. Bu arada gazi çıkardığı halde acile gittiğimiz dr rontgende karnı dolu gaz göründü şoka girdim ben de anlamadım gazi .ayırca 2 .ay da da atak vardi sanrm ( hiç bitmiyor zaten bu ataklar)