Arkadaşlar kafayı yiyecegim ya artık delirmek üzereyim yok mu benim gibi olan ve çare bulan. Bebegim tam 10 aylık oldu 10 +1 . Artık 2 uyku uyumamız lazjm ama uykusunu yarım saat yada max 45 dk uyur 3 uykuda bu tolere ediliyordu ama şimdi 2 ye düşünce saatlerimiz şaştı. 6bucuk 7 de kalkıyor 3 saat sonra ilk uyku deniyor orda 1bucuk saat sonra 3 saat sonra 2.uyku 1bucuk saatte öyle ama bizim 45 dk sonra kalkio 2. Uykuya ancak 3 e kadar zor bela dayanıyor mizmiz oluyor deli gibi ağlıyor odada 3 buçukta 4 bile değil bakın kalkıyor e 8 e kadar nasıl dayanalim 6 dan sonramız kıyamet baş ağrısıyla geziyorum sürekli. Oyalamakta zor parka gidiyoruz falan ama oyun oyna odaları gez bitiyor yetmio dayanamıyor ve aşırı huzursuz oluyor. Nasıl bir yol izleyeyim varmi fikri olan