5 ay 23 günlük kızım. Aynı şeyleri yaşıyoruz 4 gündür ve biz de şuan taşınma sürecindeyiz o kadar zorlanıyorum ki. Başta taşınma toplanma işleri ev karışık, ben stresliyim ondan dolayı böyle oluyor herhalde diye düşünmüştüm ama yok yani işi gücü bıraktım taşınmayı birkaç gün erteledim yavaş yavaş toparlanayım ona daha çok ilgi göstereyim diye ama nafile. Gece 15 20 dk da bir uyanıyor sürekli memede duruyor. Gün içinde de uykusu var gözlerini oyacak nerdeyse ama kucağıma yatırdığım an çığlık kıyamey ağlıyor. Var mı sizde bir düzelme yoksa halen aynı mı?