Merhabalar. Kızım 6.5 aylık. Ek gıda sürecindeyiz. Bazı besinleri çok nadirde olsa azcık yerken birçoğunu reddediyor püskürtüyor. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Çok ağlıyor zırlıyor birkaç kaşık yedikten sonra açta oluyor malum mamasını veriyorum. Ağlata ağlata sevmediği besinleri yinede vermeli miyim yoksa zorlamasam mı sadece sevdiklerinden mi versem bilemiyorum. Sizler neler yapıyorsunuz düşüncelerinizi tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ben çok üzülüyorum hep böyle reddeder mi aylar sonra hep mama istemeye devam edip ek gıdaları yemez mi diye çok endişe ediyorum :(