Kızlar bebegimin sol kolunda bi ağrı var emzirmek için kucağıma yatiriyorum fakat çok canı acıyor yatamıyorum sol koluna film falan çektirdim bisey cikmadi fakat incilme olabilir dedi 2 ay asisi yaptirdim aşıdan yapmış olabilirmi acaba yaklaşık 6 gün önce 2.ay aşı oldu aşıdan sonracok huzursuz sol kolu ağrı var neden olabilir acaba,?bide kulak arkasinda kabuklanma gibi bisey doktora sordum egzama olabilir dedi mama inek sütü alerji yapiyo olabilir diyo doktorda çok bilgisiz bisey benziyordu kulak arkasında bi anda böyle kabuklanma neden oluyo acaba?aptamil kullanıyordum gaz yapiyo diye bebelac gold verdim o yapmış olabilirmi acaba?mama değiştirdiğinde dolayi