Merhabalar, yardımınıza çok ihtiyacım var sevgili anneler. 9.5 aylık bebeğim yaklaşık 1 haftadır ne gece ne gündüz uyuyor. Önceden emzirir yanına yatardım. Uyurdu. 1 haftadır bırakın emzirip yatmayı, sallasam bile uyumuyor. Kıyameti koparıyor uyumamak için. Ağlıyor. Hem gece hem gündüz uykusu bu şekilde. Nerdeyse 2 saat uğraşıyorum uyutmak için. Zorla uyutmasam, uyumadan yaşayıp gidecek. Hayır uykusu da geliyor deli gibi. Ama uyumamak için direniyor. Hasta olmuştu ondan sonra oldu bu uyku reddi. Bu aylarda atak falan var mı? Rezene , anason çayı vs içirenler oluyormuş. Aranızda deneyen var mı? Bana bir yol gösterin rica ediyorum. Yorgunluktan öleceğim 😔