Bebeğim 4 ay 2 günlük bugün 37 buçuğu geçmeyen ateşi var calpol veriyorum elleri devamlı ağzında , epey salyası var , sürekli ağlıyor uyumuyor ,çok zor uykuya geçti biraz da öksürüyor diş mi 4. Ay atağı mi yoksa başka bir şey mi bilemiyorum hastaneye gitmeli miyim yoksa bekleyim mi bir kaç gün lütfen yardım eder misiniiizz 🙏🏻