Melegimm0722 Merhaba herkese. 1.5 yaş bebişim biraz hasta doktora götürdük iyileşiyor ama sesi hala kısık. (Bunu doktora götürün diyenler için belirtiyorum :) Başına gelen, tecrubesi olan var mı sesi nasıl hızlı düzelir çünkü çok üzülüyorum