Of hiç bir korunma yöntemi güven vermiyor ya napacağız :((( hayırlı olsun bu arada üzülmeyin vardır bir hayır çocuklarınız kaç yaşında? ben de geçen ay hamile olduğumu öğrendim 7 aylık bir oğlum var çok ağladım napcam diye ama yapcak bisey yok allahın hediyesi bize onlar sağlıklı olsunlar inşallah