Sürekli ağlak ve mız mız oldu sürekli paçama yapışıyor ve meme istiyor . Dişlerimiz patlıyor ona bağlamıştım ama bu başka birşey . Kendine müdehale ettirmiyor edersen ağlıyor ama düşünce gene ağlıyor . Yani gerçekten işin içinden çıkamadım . Sizler neler yapıyorsunuz yani bu süreçler nasıl atlatıyorsunuz ?? Oyunda oynamıyor artık değişik aktiviteler yapayım diyorum hiç umrunda değil 🤦🏻♀️