Yenidoğan 1 aylık bebeğim yaklaşık 3-4 gündür gündüz uykusunu az uyuyor resmen tilki uykusuna yatıyor. 15 dk 30 dk falan uyuyor hemen en ufak sese uyanıyor,
özellikle 12.00-19.00 arasında, bazen de saat 21.00 e kadar bizi uğraştırıyor. Sonra akşamları derin uykuya dalıp gece uykusuna bağlıyor ve sabaha kadar sadece emmeye uyanıyor. Bu durum normal mi benim gibi yaşayan var mı??