alya00 Kızlar ya saçım aşırı fazla dökülüyor kel kalcam diye çok korkuyorum. Bu seti övenler oluyor. Kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum
hunilimomy alya00 kesinlikle mor olan cok iyi 3 ay kullandim dökülme yok denecek kadar azalmıştı memlekete geldim burda farkli sampuana gectim tekrar dokulme basladi
Funda-12 alya00 ay aynı durumdayız 1 aydır aşırı derecede dökülüyor açılma olacak diye çok korkuyorum
plajterligi alya00 ben kullanıyorum 2 hafta oldu dökülmeye etkisini henüz aşırı olarak görmedim ama saçlarımı yumuşatıyor aşırı işlem görmüş bir saç benimki sürekli sarıya boyatırdım en son kahveye boyatıp bu seriyi aldım