Kizlar açıktan hızlandırılmış imam-hatip okuyordum bebeğim doğunca ara verdim bu sene gidersem bitecek bende seneye ne olur ne olmaz diye bu sene tüm okul işlerimi bitirmek istiyorum. Açıktan çocuk gelişimi de okuyorum son 6 ders kaldı ilk baş kararsızdm . Kayıt olsam mi olmasam mı diye ama şimdi kararlıyım Allah izin verirse ikisi de bitsin bu sene diyorum . Şimdi asıl sorum şu ?😆 1 yaşında bebeğim var okula onunla beraber gitsem derslere durmaz zaten ama bazen götürsem bazen götürmesem mi anneme mi biraksam hep ,hafta da 2 gün okul bu arada annemgilde köyde , bensiz de bir yere birakasim gelmiyor ama bırakmak daha iyi gibi durmaz sınıfta değil mi ,sizlerden fikir almak istedim 😪😌