Dildaezel Kizlar az önce beni saglik ocagi aradı 9.aya saglik bakanlığı asi koymuş normalde 6. Aydan sonra 1 yaşına kadar asi yok diye biliyorum 9.ayda kızamık asisi yaptıranlar var mi
Betul34 Dildaezel evet varmış öyle bişey salgın varmış benm bebeğim de 10 buçuk aylık bugün yaptırdık
asya00 Dildaezel evet bizde dün olduk bebeğim 11aylık yaşına kadar yoktu ama salgın dolayısıyla yapılıyormuş
Sevgimelegim Hekimanne var instagramda onu takip edip okursunuz. Saglik bakanligi yeniden 9. Aya almis kizamik asisini cunku kizamikdan cok kisi ølmeye baslamis bulursam atiyim buraya
BeKbra https://www.instagram.com/p/B5auGaSjkWB/?igshid=nwpge0nxlzal Normal de 2017 de tekrar 1 yaşa çekilmiş. Ama şu 2 yılda çok fazla artış olduğu için tekrar 9. Ay geri çekmişler.
Babyboys Dildaezel ateşi yok benim ateşim var hastayım bir de bu çıktı başıma 🤪 hemşire huysuzluk yapmaz ateş düşürücü verme dedi ama ne olsa mikrop yani
Dildaezel Babyboys yazık kıyamam ya inşallah bizim uykularımız onun olsunda çabucak uyusun küçücük çok teşekkür ederim geçmiş olsub
Babyboys Dildaezel allah razı olsun 🙏 biz de zaten 2 gündür huysuzluk vardı ama bu akşam bir farklı yani siz yine de sorun tabi 🥰
Dildaezel Babyboys ne de olsa canı yandı onunda verdiği rahatsızlık vardır inşallah çabucak geçer allah sizede kolaylık versin