mavimucize öncelikle göz doktoruna götürmenizi tavsiye ederim kendimde var sol göz kapağımda doğuştan düşüklük 35 yaşındayım benim bebeklik zamanımda götürdüklerinde büyüdükçe düzelir demiş göz doktoru ama geçmemiş lise yıllarımda ben kendim devlet hastanelerinde 2-3 doktora gittim biri ben yapmam bu ameliyatı dedi biri iyi bi doktor bul dedi biri göz kapağın kısa ameliyat edersek uyurken kapanmayabilir dedi. Yıllar sonra çalıştığım işyerinde bi arkadaşımda vardı o 2011 falandı o ameliyat oldu pek bi düzelme olmadı ondada.Hayatını etkiliyor mu dersen bazen evet fotoğraf çekinmeyi pek sevmem çünkü daha belirgin oluyor fotoğrafta bide patavatsız insanların dan diye aaaa gözüne noldu diye sorması biraz can sıkıcı çok uzattım hakkını helal et ama ihmal etme iyi bir göz doktoru araştırıp götür bebişini