Pyrzars 3 aylık 5 günlüğüz e bebekten aldım kanguru bel destekli markası baby plus ya da baby me kaç aylıkken kullanabilirim? Kalça ultrasonunda çıkık falan da yoktu belirtmemin doğru olacağını düşünüyorum 🌸🌸❤️
ornitorenkperi Pyrzars canım fotoğrafını atar mısın bende henüz almadım almayı düşünüyorum ama birde fiyatını yazar mısın
Pyrzars @Fulihkn kutuda 0+ Ay yazıyor bacaklar da koyunca V değil M şeklinde . Mesela kafasını yavaş yavaş tutmaya başladı ama nasıl söylesem hani kanguruya koyunca başını da tutuyor o yukarı kısmı bilmem anlatabildim mi 🙂 bakalım tam kafasını koyunca koyayım diyorum
Deletedmom_73 Pyrzars 2 aylıkken başladım sezaryen doğum yapmıştım ondan korktum ama bir şey olmadı. 😊
Pyrzars @ornitorenkperi 600e aldım ben baby plus class bel destekli . Nasıl fotoğraf atılır bilmiyorum canım ya ama baby plus class bel destekli yazarsan çıkar ya da sorarsın e bebeğe