mandalina_kokulum Kızlar 19 günlük bebeğe fizyolojik serum uygulanır mı yaptınız mı hiç. Bebeğimin burnu görünürde temiz ama gerisi değil belli ki nefes almakta zorlanıyor. Veya başka öneriniz var mı
Hiilyuss mandalina_kokulum serum gizyolojik ve burun aspiratörü ile temizle yoksa emmesine bile etki ediyor. Ben yapıyordum❤️
Nihalyardim_09 mandalina_kokulum bebeğim 10 aylık doğduğundan ber yapıyorum çok rahatlıyorlar canım Yıkama yapıyorum ben
gly57 mandalina_kokulum 15 günlükk küvezden alırken yoğun bakım doktoru Bruno vermişti 6 aydır onu kullanıyorum. çok rahatlattı. her ikisine de 2şer kere sıkıp ters çeviriyodum.
-Htc- Ben doğduğundan beri yapıyorum canım 5 CC şırıngaya çekip yapabilirsin çünkü küçük daha büyüdükçe CC de büyüyor kızım şu an 3.5 aylık 10 CC birine 10 CC birine sıkarak yapıyorum
Defnesare15 mandalina_kokulum hiç problem olmuyor bende aynıydım yan yatır üst burna tazikli şırıngayla sık hemen diğer tarafa çevir aynısını yap sonra baş aşağı eğip sıtına vur gaz çıkartır gibi ben ondan sonrada aspiratör ile çekiyodum. Ayy valla çıkanı görünce ben rahatlıyodum.
ISILTAN mandalina_kokulum Otri bebe kullanmanızı öneririm bende korkuyordum yapmaktan otri bebe ile öğrendim