Guel_ kolik bebek için gaza çare yok.. benim bebeğim de 12. Gün gazdan ağlamaya başladı ve aylar sürdü gerçekten çok zor bi süreç ve yaşamayan bilmez. Hergun aynı saatte kriz geliyo ve saatlerce ağlıyordu bazen tüm günü sadece ağlamakla geçiyordu. Gaz sancısından kivranirken acı içinde ağlaması ve anne olarak bisey yapamamak insanı kahrediyor..
Özellikle gaz damlası kullanmak isterseniz nurse harvey etkili. Ama her gaz damlası her bebeğe iyi gelmiyor. Deneyip yanılarak bulmanız gerekiyor.
Ben damla kullanımını bırakıp rezene çayına geçmiştim. Hem kendim içtim hem bebeğime gaz durumuna gore 1 yada 2 çay kaşığı demleyip verdim.
Bazıları zararlı diyolar ama ben doktorumuza danışarak vermiştim siz de danışabilirsiniz. Bizi en rahatlatan o olmuştu.
Bebeğime gaz olmasın diye süt bulgur mercimek aklınıza ne gelirse ağzıma sürmedim aylarca. 1 hafta sonra 4 aylık olucaz inşallah hala daha cesaret edip gaz yapacak bisey yemeye korkuyorum.
Bu bi süreç gerçekten zamanla geçiyor. Çok zor biliyorum ama sabırlı olmaktan başka yapacak hiç bisey yok 🤷♀️