Eceerva merhaba, benim bebeğim de 15 günlük. 3 günlükken hastaneye yatış yapıldı bir hafta antibiyotik tedavisi gördü. Çıkış yaptık. Salı günü idrar tetkiki istemişlerdi onu vermek için hastaneye geldik enfeksiyon devam ediyormuş tekrar yatisimiz yapıldı. Antibiyotik tedavisi görüyor yavrum yine. O kadar zor bir süreçten geçiyoruz ki 🥺 hiç geçmeyecek bu enfeksiyon gibi hissediyorum