4 buçuk aylık bebeğim ve ev dışında hiçbir şekilde başka yerde emmiyor da uyumuyor da çığlıklar atıyor ağlama krizine giriyor emzirmek istediğimde. Ayda yılda bi misafirliğe gittim emmedi ağlama krizlerine girdi burnumdan geldi Allah aşkına nedir bunun çözümü napıcam bilmiyorum çok yoruldum daha burdan memlekete gidicez korku sardı beni orda nasıl olacak diye