Sinemmsss Arkadaşlar merhaba 3 ay 26 günlük bebeğim akşam 8 den sabah 6 ya kadar çiş yapmıyor. 2 gündür bu şekilde oldu ilk defa. Başına gelen var mı? Normal mi?
Melekbas Sinemmsss iki ayllikken basladi oglum 17 aylik yapmiyor gece uyurken doktor idrar tahlili yaptirdi onlem amacli bir sorun olmadigini soyledi bez birakirken buyuk kolaylik olur bizler uyurken altimiza yapmiyoruz normal dedi
aura_meselesi_bu_sekerim Sinemmsss değil 24 saatte en az 5 cisli bez diyor doktorlar. Bebeğinizde sıvı eksikliği vardır
Poncikkkk Sinemmsss bazen bebekler çok derın uyurlar ondan olabilir ama gündüzde az yapıyorsa bebek duymuyor demektir sürekli devam ederse tedbir amaclı doktora alın
Sinemmsss aura_meselesi_bu_sekerim Gündüz 5-6 bez alıyorum sadece gece yapmadı son 2 gündür o da daha önce yapıyordu