Kerem_k1 benim de haftası az olsaydı çok rahat atlatabilirdim ama hastaneye yatışım verildi yasal sınırın üzerinde olduğum için suni sancıyla düşük yaptırıyorlar, oğlum evde memede uyuyan bi çocuktu memeden ayırmak zorunda kaldım hala hastanedeyim o evde annemler bakıyor ay çok zor süreç. Eşim hemen kabullenmişti ben kabullenememiştim evlendiğimizden beri rahat yüzü göremedik hamilelik çocuk taşınma vs derken tekrar bi hamilelik olması beni baya yıpratmıştı. Allah kimseye yaşatmasın, birer evladımız var sağlıklı uzun ömürleri olsun allah olmayana nasip etsin biz bir süre bu şeyleri tekrar yaşamaktan korkuyoruz 🙏🏻🧿