nefisedd Merhaba 37 günlük oğlum var ve isilik oldu maalesef isiliğe ne iyi gelir? Doktora gösterdim krem verdi fakat kremler işe yaramadı tavsiye edebileceğiniz bişey var mı?
Mdorukkk nefisedd bol bol yıka canım. Yıkadıkça geçiyor. Doğal gül suyunu da öneriyorlar ama denemedim
derbederume nefisedd agustos sicaginda dogdu oglum nasil giyindirecegimi bilemedigimde isilik oldu doktora goturdugumde eger ortam isisi 25’un ustundeyse sadece zibin giydirin dedi o gun bugundur olmuyor