17 aylığız ara ara öğlen uykularını az uyuduğu hala oluyor. Sanırım atak dönemi, diş çıkarma dönemi vs bişey oluyor 🤷♀️ ama sizi çok iyi anlıyorum uyuturken kendimi odaklıyorum şunu şunu yapıcam diye sonra uyutup işe koyulunca 10-15 dk sonra kalkınca insan gerçekten sinirleniyor ama yapcak bişey yok işler duradursun diyip bebeğimle ilgileniyorum artık ben stres yaptıkça bebeğim daha aksi davranıyor çünkü en iyisi sakin kalmak annesi eminim ki bir sıkıntısı var ondan uyumuyordur :)