annedemir ilk baktığımda ortadaki kırmızı kısım sanki dişin siniri gibi gözüktü, bazen doğumsal diş farklılıkları olabiliyor çünkü ama daha dikkatli bakıldığında, diş yeni çıkıyor ve dişetini yarıyor gibi geldi bana, üst kısımda çıktığı dişeti var , o da kan olabilir orda pıhtılaşıp kalmış ya da dişeti olabilir. Net olarak anlamak için gözle muayene gerekir, bence diş hekimine gösterin . Eğer o ortadaki sinirse çünkü ağrı yapar ve tedavi edilmesi gerekir. Ama bence yeni çıktığı için o şekilde. Daha net foto olsa da belli olur ama bu şekilde biraz zor.