Larenannesii Merhaba kızlar bebeğim 1ay 16 günlük Sadece sabahları uykusunda ağlıyor biz piş piş demeye yada sallamaya başlayınca uyanıyor hiç dokunmayınca da susmuyor akşamları böyle bir şey yapmıyor sadece sabahları neden olabilir?
1gulceninannesi Larenannesii seni arıyordur annesi. Bol bol ten teması yap konuş. Daha çok küçük🥹 gazı olabilir al kucağına masaj yap. Oy o zamanları geldi aklıma… tadını Çıkar 🫶🏻
Larenannesii 1gulceninannesi Yaa Olabilir ten temasını çok seven bir bebiş ama uyurken nasıl yapıcam ki onu zaten memede uyutuyorum bi süre sonra yatağına koyuyorum orda da uyuyor biraz ama bir anda ağlıyor
Larenannesii anonim33 Açlık olamaz çünkü emzirip yatırıyorum gaz sancısını da her emzirme sonrası çıkarıyorum bide gaz sancısı olsa akşamları da uyanmaz mı?
1gulceninannesi Larenannesii ağladığında gene al gene uyusun gene koy. Eğer seviyorsa rahatlıyorsa o şekilde sling kullanmanı öneririm çok rahat olmuştu benim için 4 5 ay kullandım
anonim33 Larenannesii yoo bence öyle birşey yok gündüz olabilir gece olmaz belli olmaz yani yada sizin kucağınıza kokunuza ihtiyacı vardır daha çok minik olduğu için bol bol ten teması yapın 🌸