Zahideee0742 Bugün 2. Ay aşısını olduk çok huzursuz sürekli ağlıyor göğsümü vermeye çalıştım almadı emmek istemiyor sizce normal mı ne yapmam gerekiyor mama vereyim mi yoksa emzirmeye mi çalışayım ama kucağıma alınca ağlamaya başlıyor nasıl emzirecegim?
symozdag Zahideee0742 bizde 4. Ay aşısında böyle olduk, çok huysuz huzursuz sürekli ağlıyor asla emmiyordu. Uykuya daldıgında emzirmiştim
Irem_ucgn Benimkide dün ikinci ay aşısını oldu ama huysuz uyumuyo uykuya dalamıyo hafif ateşi çıktı emmeme olayı normal aşının belirtileri arasında da var zaten
Irem_ucgn Zahideee0742 48 saat içerisinde oluyormuş Zaten belirtiler kendiliğinden geçer ememedigi yerde mama verdim ben normale döner merak etme
Oynakbalina Zahideee0742 merhabaa aşı olduğu gün biraz sıkıntı yasamissiniz okudum şimdi ertesi güne hemen geçti mi? Benim kızım bacaklarini her oynattiginda ağlıyo cani aciyo ve bende emziremiyorum maalesef
Zahideee0742 Oynakbalina benim ikinci gün geçmişti hatta gündüz güzelce uyumuştu tabi her bebek farklı bir çay kaşığı calpol verin bence iyi gelir ağrısına