9 aylıksa nasıl 9-12 ay aldınız biz 8 ayligiz yazın 9-12 giydik artık onlar da kısa geldi kış içinde 18-24 aliyorum büyüyorlar çünkü ama bilemedim ben çok dar olmasını sevmem sürekli de alinmiyo o yüzden artık büyük almak istiyorum yazın tulum almıştım 6-9 aylık bı kere giydik bidahki giymeye olmamıştı elimde kaldı üzüldüm büyükten zarar gelmez bir kışı rahat geceirir ama küçükten zarar olur alınan kıyafet 3 Max 4 ay ancak giyiliyo tam bedeni alinca