RabiaOztrk22 Merhaba hanımlarr Doğum yapalı 4 ay oldu. Doğum sonrası 3. Ayda regl oldum. Şu an 3 gün kadar gecikmem oldu. Çoğu kişi emzirmeden kaynaklı biraz aksayabileceğini söyledi. Bu durumu yaşayan var mı varsa bu süreç ne zaman düzeldi ?
2133ayse2133 RabiaOztrk22 ben bir sene olmamıştım normal bir seneye yakın olmamanız yada düzensiz olması endişe etmeyin 🌸💐