Arkadaşlar son 3 gündür çok kötü durumdayız oğlum sürekli ağlıyor hiçbir şeyle oyalanmıyor en fazla 40 dk uyanıp başlıyor bağrınmaya kendi sakinliğimi koruyamaz oldum diş çıkarma dönemi anlıyorum çok zor onunla birlikteyim her anında ama kendime hiç vakit ayıramıyorum sinirlerim bozuldu artık napıcağımı bilmiyorum bedenen yorgunluğu geçti artık siz nasıl başa çıkıyorsunuz yakınımda kimse yok eşim ancak eve gelince ilgileniyor gece uykuları da problem olmaya başladı zaten zor geçti ilk 3 ayımız düzene giricek diye sevinirken herşey daha da zorlaşıyor