Miskokulum22 Normalde bugün regl olmam gerekiyor ama olmadım zaten şüpheleniyordum gebelikten test yaptım bugün ve silik çizgi çıktı şimdi bu gebeyim mi demek yoksa regl öncesi hcG değeri oynar mı yani kesin gebemiyim
Deletedmom_112 Miskokulum22 büyük ihtimalle çünkü beta daha düşükse silik çizgi çıkıyor dediğim gibi ben her iki hamileliğimi de erken gebelik testinde çıkan silik çizgi ile öğrendim her ikisinde de bir veya 2 gün sonra kan vermeye gittigimde kızım da beta 68 oğlum da 47 çıkmıştı. Bak benim ki oğlum da bu şekildeydi
Aslan2103 Testler bazen yanlış olaniliyo ama bende ilk gecikmemde erken gebelik testi yapmistim 3 4 tane hepsi silik cikmisti. Yeni gebelik oldugu icin silik cikar. Kan testi verin bence
Abaegrk Gebeliğin erken dönemlerinde çizgi silik çıkıyor zaten benim de silik bir çizgi çıkmıştı idrar da az da olsa beta hcg var demek ve oda sadece hamilelikte artıyor
Elifturcan Ben adetim gecikince yaptim silik çıktı kan veriyim derken adet oldum bitince yaptim çıkmadı hormonlar diye düşündüm