Arkadaşlar kızım 4 buçuk aylık ek gıdaya az kaldı eksikleri yavaş yavaş almaya başladım malum fiyatlar günden güne artıyor. Mama sandalyesini aldım mama kaşığı birde önlük aldım 1 tane . Almam gereken neler var tecrübeli anneler yardımcı olabilirmi kaç tane önlük almalıyım mesela?