Gizem-17 Kızlar merhaba 3 ay 22 günlük bebeğim var 2 gündür emdiği sütü geri çıkarıyor sürekli değil ama ara sıra oluyor diş de cikicak galiba eli sürekli ağzında acaba disten dolayı olabilir mi ?
1gulceninannesi Gizem-17 o dönemde ellerini keşfettikleri için elleri sürekli ağzında oluyor bi süre sonra da bulduğu her şeyi ağzına sokacak. Rutini bozup aç kalmasın diye fazla verdiyseniz fazla gelmiş çıkarmıştır. Günde 1 2 kusma o kadar sorun değil.
Gizem-17 @yildizmom-2023 bugün baya bi çıkardı ama 1 defa oldu gündüzleri çok emmek istemiyor zaten bende zorluyorum galiba aç kalmasın diye
Gizem-17 @yildizmom-2023 en erken 4.ay da çıkıyormuş bizimde az kaldı ama bilemedim işte ilk çocuk olunca endişe ediyo insan