Kızlar ilk gebeliğimde bu taşlar yüzünden erken doğum olmuştu, şimdi ikinci gebeliğim ek gıdaya başlayana kadar dursun sonra aldırrm dedim ve sürpriz bir hamilelik oldu aldiramadim. Bugün ultrasona girdim safrada taş vs yok her şey normal dediler. O taşlar nereye gitti düşürmedim de çünkü düşse sancı olur Dr da dedi sancı yaşardin dedi. Önceki ultrasonlarda da görünüyor taş oldugu iltihaplanma bile yaşadığım 🤷 ama şimdi yok çok ilginç noldu nereye gitti 😅