Hanımlar kayınvalidem ve annemle çok yakın oturuyorum. 9 aydır kızıma tek bakmak istedim çünkü bizim kuralımıza ve planımıza göre yetissin istiyorum. Çoğu şeyde aileleri uyarmama ragmen yanımda yapıldı.. bilirsiniz en başta da TV olayı.. çünkü iş yaparken onlar mutlaka TV karşısına koyar. Annem çalışıyor ama kayınvalidem çalışmıyor. Yanımda bile kurallarımı hiçe sayan kişilerin bakmasını istemiyorum ama aynı zamanda kpss ye girip atanmak da istiyorum. O kadar karışıgım ki.. kızım şimdi 9 aylık kpss ye girdik, sonuç açıklandı, tercih yapıldı vs derken kızım 2 buçuk yaşında olur 🤔 2 buçuk yaşında kreşe bırakılır mı ? Veya bu durumda ne yapabilirim tavsiyelerinizi almak isterim.. bebekli çalışan annelerimiz ne yaptı 🌹 destek dolu yorumlarınızı bekliyorum 🙈