Hanımlar merhaba. Geçenlerde bel ağrısı için dr başvurdum fıstık olduğunu ve sinire baskı yaptığını söyledi kalidren ve biprofenid yazdı kullandım. Farklı doktora sorduğumda kesinlikle kullanmamam gerektiğini söyledi aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu olduysa nasıl ilerledi? Teşekkürler.