Merhaba sevgili anneler,
11 günlük bir kızım var. Göbek bağı 4. gününde düştü, düşene kadar yıkamadık ve düştükten sonrada 2 gün bekledik. Gayet iyi görünüyordu ama düştükten 3 gün sonra kanamaya başladı. Öyle yoğun bir kanama değil bezini alırken leke gibi gördüm. Doktoruna götürdüm ekstra k vitamini yaptı, endişelenme erken düşmüştü korkulacak bir şey yok dedi. Ama bugün gene azıcık kurumuş kan gördüm. Bu durumu yaşayan var mı? Ne tavsiye edersiniz.