Arkadaşlar eşimle ayrılık sürecindeyiz ve benim 1 yaşında bebeğim var korunmama rağmen yene hamileyim eşimle ayrılıyoruz durumum yok devlet hastanesi bebeği almıyor ve ben 3 haftalık hamileyim ne yapmam gerekiyor özel hastane 5 bin istedi devlet hastanesi almam dedi ne yapacağım ben şimdi ben onura dünyaya getirirsem nasıl bakacağım bu haldeyken