Laydaren 8 yıl önce 3.hamileliğinde hep ağrılarım var diyordu hep hastaneye gidiyordu doktor da ultrasona verirdi bişeyin yok derdi ta ki doğumu yapınca doktor demiş sende bağırsak yapışıklığı var sen o kadar ağrılarım var demişsin boşuna değilmiş, hatta tüplerini bağlatacaktım ama bulamamışım demiş, bundan sonra da hamile kalırsan git daha iyi bir doktora, bu hamileliğinde de gittiği doktora demiş işte böyle böyle diye doktor ben yapabilirim demiş, doğumdan sonra bilseydim senin doğumuna girmezdim demiş çok zor geçmiş, hatta tekrar yatırdıklarında ablam demiş siz bana demişsiniz ben yapabilirim diye oda demiş ki eski doktorun seni mahfetmiş diye, inanın hiç bilmiyorum ne olacak çok üzülüyorum gerçekten İnşaAllah tez zamanda iyileşir 😔