Deletedmom006 ben de 5 kere oldum. Başım da ağrıyordu her seferinde. Parol ağrı kesici içip çorap giyip battaniye altında sıcak nane çayı içerek terleyip rahatladım hep. Göğsümde şişlik olursa da emzirebildiğim kadar çok emzirip sağdım o göğsümü elimle. Geçti hep. Ama vücutta enfeksiyon da olunca öyle oluyor. Ben test yaptırdım çıkmamıştı. O durumda doktorlar antibiyotik veriyor