alya00 Arkadaşlar merhaba. Odamız yani ev çok kuru. Benim bile hergün burnum tıkanıyor. Bebeğiminde burnunu açıyorum. Öneriniz nedir. Ev için buhar makinesizleri oluyor ne alayım sizce
alya00 naynini bende netten küçük bişi aldım bilinmedik bir marka memnun kalmadım. Kiwiyi araştıracağım teşekkürler ☺️
naynini alya00 ebebekte güzel indirimler oluyor, ona denk gelip almıştım😊 inşallah denk gelir size de 💙