Merhaba kızım 15 günlük sezeryanla doğum yaptım için sütüm 2 gün gelmedi bu süreçte mama verdim hipp kullandık ama oda kabız yaptı sonrasında Sma denedik oda ishal yaptı 3 gün önce aptamil prosyneo denedik oda karın ağrısı yapıyor sanırım hangi mamayı kullanıcam şaşırdım yardımcı olurmusınız benide çok emmiyor doymuyor