Arkadaşlar bilgisi olan lütfen yardımcı olsun 26 Eylül 2018 doğumlu kızım 60 aylık seneye 1. Sınıf tutuyor zorunluluğumz var.ama çocuğu anasinifina gönderemiyorum daha sürekli ağlıyor kapılarda bekliyorum. Başladıgmzdan beri en son artk evde başladı ağlamaya içeri sokamadim öğretmen hazr değil sizden ayrılmaya dedi pedegoga başladık . 1.sinifa gönderemem bu şekilde cocugum çok zorlanır anasinifna gitmeden hiç bisey bilmeden öğrenmeden.ne yapicam lütfen akıl verim dilekcemi rapor mu ne yapabilirim
Bu raporlar engel raporu gibi biseymi ömrü boyunca karşısına çıkarmı. 5 aylık ta hamileyim stresten ölüyorum.