Arkadaşlar selam.. Bende mi bi sorun var anlamıyorum Hipp Organik C. Mama kullanıyorum yaparken nasıl bu kadar köpürüyo artık köpüğü biberonun emzik kısmına kadar geliyo da elimle patlatıyorum çocuk emerken yani herkesin mi böyle yaparken bende mi hata var anlamış değil çocuk bu köpürmeyle gaz dolacak bişey değil kullanan varsa bana yardımcı olabilir mi?