Alttan baktı mı peki ? 40 çıktıktan sonra sorun oluyor mu diye alttan bakıyorlar bi git bence eğer sorun olduğunu düşünüyorsan ama her vücut farklıdır anca iner belki karnın çünkü 6 aya kadar doku iyileşmesi sürüyor , inşallah doğurduktan sonra ağır spor yapmamışsındır