Udu hindi uağını tavsiye ederim. Kızım doğduğundan beri sürekli hırıltısı var devamlı ventolinle hava veriyodum. En son çok kötü oldu öksürük krizi tutuyodu. Uykusundan uyandırıyodum çocuğu krizi geçsin diye. Yağdan sabah akşam 1 çay kaşığı verdim hamdolsun 4 5 günde geçti. Doktora gitsem antibiyotik kullanırdım kesin ama hiç istemiyodum ve ciğerlerine inmişti. Şimdi ara sıra başlar gibi oluyo öksürüğü hemen veriyorum kesiyo 😊