Kızlar gunde 3 ögün vermeye başladım 4 saatte bir istiyo bebegim balkabağı yogurt kahvaltı.. yulaf unlu armutlu muhallebiler vs vs kabız yapıcak birsey yok menülerimde ama bebegim kabız oluyor 3 ögün ek gıda verdiğimde erkenmi 3 ögüne acaba yoksa 3 ögün veren varmı bu aylarda? Beni bilgilendirirseniz sevinirim 3 ögünden 2 ögüne düşücem ek gıdada