Aslan2103 Kızlar bebegimin burnu cok tikaniyo zar zor serum sıkıp yumusatiyorum ama agizla cekilen aspiratorle cekene kadar cebellesiyoz. Bu supurgeye takilip cekiliyomus. Kullanan varmi memnunmusunuz
duyguluanne Aslan2103 ben kullanıyorum çok güzel çok çeker diye endişe etmeyin ama büyük kolaylık parasını da hak ediyor ağızla çekilen hiç bir şey çekmiyor bence
Aslicamm Aslan2103 ben kullanıyorum çok memnunum ama oğlum korkup agliyo her zaman yapamıyorum ciddi tikaniklarda günde iki üç kere yapmaya çalışıyorum
Kubracigimm Aslan2103 Ben de kullanıyorum çok memnunuz. Bebeğim 76 günlükken grip oldu Bizi o kurtardı diyebilirim O kadar güzel çekiyor ki görünen görünmeyen ne varsa alıyor hiç korkmuyor da bebeğim. Serumla yumuşatıyoruz sonra onunla çekiyoruz
Aslan2103 duyguluanne evet sadece gorunenleri cekiyo ama tam olarak asla temizlemiyo oyle oluncada emerken zorluk cekiyo cocuk. Trendyolda 340a falan buldum bi yerdede 285 gibi bisi diyo ama hic alisveris yapmadim ordan ikisinden biriki alcam bakalim
Aslan2103 Simgetuna- ben trendyolda gormustum uygunmu diye basligi uygun demisti tydan alcaksan saticiya sorabilirsin
atlassmoms Simgetuna- bende de dyson var onunla çekemiyorum. Ucuna taktığım zaman yabancı madde algılıyormuş çalışmıyor nasıl olucak bende bilmiyorum
Eminegul5 Aslan2103 yenidoğan döneminde aldım 3 aylıktı ilk denedik burun içinde etle doğdu ve Cok sık tiksniyordu açıyor memnunum iki tane almıştım kullanıyorum
nkizilates Aslan2103 bebeğim 5aylık grip olduk 2 hafta önce şimdi burnu tıkanıyo sürekli uyurken asla geçiremiyorum . Fiz. Sıkıyorum manuelle cekıyorum ama asla işe yaramıyor gibi. Bu supurgeyle olan buruna zarar vermiyor mu. Sanırım ıcınde supurge gucunu yavaslatan parçalar var
Aslan2103 nkizilates valla herkes cok memnun. Bende siparis verdim. Bide benim supurgemde hizi yavaşlatip hizlandirabiliyosun ilk yavaşta denicem. Ama dediginiz gibi normal serumla aparatla cekilmito hasta oldugunda yeterli gelmiyo