Bence herkes yaptırsın, ben yaptırmadım eşim yüzünden gereksiz buldu bu konuda çok çatıştık. Ama dikkatimi çeken bir şey oldu; 2 ay olmadan önce doktoru rota aşısını yaptırdınız mı diye sormuştu, 4 aylıkken kontrolünde hocam yaptırmadık dediğimde: iyi yapmışsınız dedi bende gerekli bulmuyorum… biraz tuhaf buldum drlar genelde aşı karşıtı olduklarını belli edemezler olsalar bile, ben illa ki devletin karşılamadığı şey önemli değildir demedim hiç aksine, devlet karşılamıyor pahalı diye yoksa eminim bugün buda sisteme girerdi diğer aşılar gibi. İnşallah bebeğim bu salgına yakalanmaz :( Allah evlatlarımızı korusun bence de herkes yaptırsın