Eylusunannesi6 Snurdemir canim bende kullandım kaka yapmaması damla ile alakalı değildir. Gaz için Harika bir damla ama biz çok faydasını gördük kızım 83 günlük gaz sıkıntımız kalmadı çok şükür günde 5 damla 1 kez bu şekilde kullandım
Filizak Snurdemir çişi fazlamı belki çiş yapıyordur bazı bebeklerde oluyormuş öyle çişini yapıyorsa korkma ama kaka yapamıyorsa zeytinyagı çok iyi uyaran pamuga sürüp popo deliğine sür uyarıyor yapar öyle
GramPozitifBakteri Snurdemir ben de kullaniyorum duzenli olarak hergun ayni saatte vermen gerekiyor ve sabir gerekiyor..7-10 gunde etkisini gostermisti
Oykumilam Morcivert061 bize gunde 2 kere 6 damla dediler ama yetmio biz biraz fazla gazliyiz oyuzden sordum tesekkur ederim 😚
Elif-ecre Oykumilam bizim de çok fazla. O yüzden sab olandan günde 4 kere 15 damla, bio olandan günde bir kere 5 damla
Ygtek Snurdemir evett bizde hiç işe yaramadı en son lavman yapıldı mahvolsu oğlum. Sap simlex kullandık o baya iyi geldi